پیام آخر

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

پیام آخر

خداحافظ بچه ها زندگی من به آخرش رسیده 

 

 

دیگه نمیتونم تحمل کنم دیگه نمیتونم بغضمو پنهون کنم

 

 

کاش درد منم عشق وعاشقی بود کاش کاش

 

 

اما درد من یه چیز دیگه اس یه چیز دیگه

 

 

حلالم کنین برام دعا کنید

 

 

دیگه اشکام اجازه اینو نمیده بیشتر براتون بنویسم

 

 

این اخرین پست شیماست

 

 

خداحافظ خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ
ساعت17:10---17 بهمن 1393


یه نفس دور از تو بودن واسه من ماهی و سالی
با یه عکس و چند تا نامه پر نمی‌شه جای خالی

میون بود و نبودت جای خالیتُ حساب کن
وقت اومدن تموم ثانیه‌ها رو جواب کن

یه عالم فرقه میون از جدایی دق آوردن
تا با دستای قشنگت تو خود عاشقی مردن

چشممُ به گریه بنداز فکر نکن تو عشق فقیرم
ضرب تو ضربه‌ی ساعت زنده می‌شم و می‌میرم

قلبمُ به غصه بشکن نگاه کن به تیکه پارم
من به غیر از خواستن تو، رو لبم حرفی ندارم


مائده
ساعت21:36---3 مهر 1393
هر از گاهی که هوای حوصله ام ابری میشه ؛
به خودم امید میدم و بیاد میارم که " خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده ... "


مونا و محمد
ساعت13:52---3 مهر 1393
سلام وب زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی تو وبلاگم بهم خبربده ادرس وبتم بزار

B♥A♥R♥A♥N
ساعت19:49---18 شهريور 1393
سلام دوست عزیزم
منم یه وبلاگ دارم درمورد خواننده های کره ای خوشحال یشم بیای و نظرتو بزاری
راسی من مسابقه هم گذاشتم اگه دوس داشتی شرکت کن
منتظرتم


بهزاد
ساعت13:10---11 شهريور 1393
chera?na omhd nabash

بهزاد
ساعت13:09---11 شهريور 1393
سلام،یه مدت نبودم ،ممنون بهم سر زدی،شاد وموفق باشی. همیشه.
مرا باور کن


محكوم به تنهاي و شكست
ساعت15:37---2 شهريور 1393
مطمئن باش و برو ضربه ات كاري بود

دل من سخت شكست

و چه زشت به من و سادگي ام خنديدي

به من و عشقي پاك كه پر از ياد تو بود

و خيالم مي گفت تا ابد مال تو بود

تو برو،

برو تا راحتتر تكه هاي دل خود را

آرام سر هم بند زنم

برو لعنتی . . .


Arshya
ساعت17:11---29 مرداد 1393
مـــــواظب کلمـــاتــی که در صحبت اســــتفاده می کنید باشید
شاید شما را ببخشـــند،
اما هــــــرگز فرامــــوش نمی کنند.


Arshya
ساعت13:09---17 مرداد 1393
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد …

بــوی ” خــاک “ بلنــد می شــود …

امــا …

اینجــا بــاران کــه میزنــد …

بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!


bita038
ساعت14:44---16 مرداد 1393
دختر جون انقد زود نباز من از تو بدترم انقد خودکشی کردم که فکرشم نمیتونی بکنی ولی هنوزم امیدم به اون بالاسریه

Arshya
ساعت20:04---10 مرداد 1393

"سکوت" و "صبوری" آدم‌ها را

به‌حساب ضعف و بی‌کسی‌شان

نگذارید!!!

شاید هنوز

به چیزهایی پای‌بندند. . .

چیزهایی که شما

یادتان نمی‌آید. . .


بهارنارنج
ساعت21:50---7 مرداد 1393
عیدت مبارک ابجی

ترلان
ساعت15:34---7 مرداد 1393
گـاهـی دلِـت مـیـخـواد هـمـه بـغـضـات

از تــو نـگـاهِـت خـونـده بـشـه

کـه جـسـارت گـفـتـن کـلـمـه هـا رو نـداری…

امـا یـه نـگـاه گُـنـگ تـحـویـل مـیـگـیـری

و یـه جـمـلـه مِـثـلـه: چـیـزی شـده ؟؟؟!

اونـجـاسـت کـه بـُغـضـتـو

بـا یـه لـیـوان سـکـوتـت سـر مـیـکـشـی

و بـا لـبـخـنـد مـیـگـی :

نــه هـیـچـیــ.....


atefeh
ساعت17:53---6 مرداد 1393
تا حالا شده

خیلی دلتنگ صداﮮ یہ نفر باشی...

اما ...چوטּ...

نمیتونی بهش زنگ بزنی ...

با یہ شمارهٔ ناشناس

باهاش تماس بگیرﮮ ڪہ ......

فقط " الو" گفتنش رو

بشنوﮮ ؟؟؟


parisa
ساعت10:53---6 مرداد 1393
کجاااااااااااااااااااا؟؟؟؟

اجی جونمممممم بمیرم الهی


بهارنارنج
ساعت0:43---6 مرداد 1393
سلام ابجی جان

چرا اخه؟...یه نگاه به بالا سرت کن

عزیزم تو اونو داری غصه ی چی رو میخوری

امیدوارم مشکلت حل بشه دوست خوبم توکل به خدا کن

فدات


ترلان
ساعت19:32---5 مرداد 1393
سلام شیما جان خوبی ابجی
قربونت بررررم من نکش کنار
باهاش مبارزه کن هرچی که هس
حرفاتو بزن
مسئله خوانوادگی هسش حرف دلت و بهشون بگو
ها هرچی
اینو بدون ادم بی مشکل نمیشه که
تک تک ماهااا یه مشکلات خاصی داریم که برا خودمون کووووه هسش
باور کن منم کلی مشکل دارررم
که اگه بهش فک کنم باید بشینم زار زار گریه کنم
فک نمیکنم چون فک کردن بهش هیچی رو حل نمیکنه خودم داغون میشم
تو این مدتی که تو چت هسم
ادما و زندگی های مختلفی رو دیدم
با درداشون به درد خودم خندیدم
ابجی شیما فداتششششم
هیچ وقت کم نیارر
میدونی با گذشت زمان همه چی حل میشه
باور کن این روزا میگذررره
میگذررره و به حال این روزا میخندی
توکل به خدااا
همیشه که زندگی یه جور نمیمونه
روی خوششم میااد
بهت قول میدمممم
بخند گلم
لبخند بزن و تو زندگیت
بگو میتونم
میشه
من موفقم
از کلمات مثبت استفاده کن
موج مثبت بفرسست
تا انرژی داشته باشی
ببخشید که خیلی حرف زدم
ابجی ندیدمت و نمیشناسمت
ولی یه دوستیم و باید بهم کمک کنیم
کمک خواستی من هستم
فقط غمگین نبااش
یا حق


atefeh
ساعت16:12---5 مرداد 1393
خیالت راحــتـــــ . . .
شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!
نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد
دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 مرداد 1398برچسب:,

] [ 15:13 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه